Lemon PR Bielsko- Biała

Kampanie medialne

Wszystko, czym zajmujemy się w Lemon PR sprowadza się do mediów.

Kampania Motocyklowa Policji Śląskiej “Szacunek + Zrozumienie + Rozwaga = Bezpieczeństwo” na rok 2012 i 2013.

Cel kampanii: poprawa wizerunku motocyklistów w Polsce, a przez to poprawa zrozumienia i szacunku na drodze pomiędzy kierowcami samochodów i motocykli.

Obszar działania – cała Polska

Odsłony kampanii:

  1. Sympatyczni dawcy – badanie wizerunku motocyklistów.
  2. Jeśli chcą przeżyć muszą być widoczni – Śląska Policja ostrzega.
  3. Pozory mylą – policja ostrzega – zdjęcia.
  4. 10 wypadków motocyklowych w woj. śląskim jednego dnia – badanie reakcji kierowców na wypadek motocyklistów – akcja medialna.

Lemon PR odpowiedzialny jest za:

Kampania w cyfrach: