Kampania Motocyklowa Policji Śląskiej “Szacunek + Zrozumienie + Rozwaga = Bezpieczeństwo” na rok 2012 i 2013.
Cel kampanii: poprawa wizerunku motocyklistów w Polsce, a przez to poprawa zrozumienia i szacunku na drodze pomiędzy kierowcami samochodów i motocykli.
Obszar działania – cała Polska
Odsłony kampanii:
- Sympatyczni dawcy – badanie wizerunku motocyklistów.
- Jeśli chcą przeżyć muszą być widoczni – Śląska Policja ostrzega.
- Pozory mylą – policja ostrzega – zdjęcia.
- 10 wypadków motocyklowych w woj. śląskim jednego dnia – badanie reakcji kierowców na wypadek motocyklistów – akcja medialna.
Lemon PR odpowiedzialny jest za:
- projekt kampanii oraz wszystkie odsłony,
- przeprowadzenie badań ankietowych i wywiadów,
- przygotowanie informacji prasowych,
- przygotowanie bazy mediów do dystrybucji,
- przygotowanie zaproszeń dla mediów na akcje medialne,
- doradztwo media relations,
- pozyskanie partnerów merytorycznych i patronów medialnych,
- pozyskanie monitoringu mediów kampanii.
Kampania w cyfrach:
- 4 odsłony kampanii,
- ponad 300 publikacji medialnych w TV, radio, prasie oraz Internecie – zarówno w mediach ogólnotematycznych, biznesowych, jak i motocyklowych i motoryzacyjnych,
- najwyżej wyceniony materiał o kampanii to serwis Faktów TVN (pierwsza informacja w serwisie) 202.583 PLN. (wg Press Service Monitoring Mediów),
- wartość obecności medialnej kampanii w przeliczeniu na ekwiwalent reklamowy – ponad 500 tyś. PLN.,
- czas trwania: 8 miesięcy 2012 r. i 8 miesięcy 2013 r.