Lemon PR Bielsko- Biała

Oferta

Dobra komunikacja dla jednych jest rzeczą naturalną, dla innych wyzwaniem. Wszystko, czym zajmujemy się w Lemon PR sprowadza się do mediów.

Podstawowymi narzędziami działań są:

Biuro prasowe

Narzędzie komunikacji z dziennikarzami, opowiadania o tematach istotnych zarówno dla Klienta jak i określonej grupy docelowej mediów. W skład biura wchodzą:

  • określenie parafraz medialnych, stworzenie teczki prasowej, list eksperckich,
  • określenie i przygotowanie dedykowanych baz dziennikarzy, mediów,
  • regularne tworzenie informacji prasowych włączając wypowiedzi Klienta oraz ekspertów i autorytetów zewnętrznych,
  • prowadzenie badań opinii, sondaży, wywiadów,
  • dystrybucja informacji prasowych do mediów,
  • monitoring mediów: prasa, internet, tv, radio,
  • aktualizacja biura prasowego online.

Kampanie medialne

Badawcze, społeczne, informacyjne, projekty i wydarzenia medialne – działania komunikacyjne prowadzone w oparciu o motyw przewodni, kampanię, zawiera przesłanie z którym chcemy dotrzeć do odbiorców mediów, to również sposób na szerszą obecność medialną. Działania:

  • tworzenie przesłania kampanii i jej odsłon,
  • przygotowanie prezentacji kampanii,
  • pozyskiwanie partnerów merytorycznych,
  • pozyskiwanie patronów medialnych,
  • prowadzenie badań ankietowych i wywiadów,
  • przeprowadzanie kolejnych odsłon kampanii,
  • monitoring mediów,
  • komunikacja w mediach społecznych.

Biuro Prasowe działa niezależnie.

Kampanie Medialne wymagają działania Biura Prasowego.

W jakich mediach są nasi klienci?