O Was – drodzy Klienci, obecni i potencjalni.
Z naszych obserwacji wynika, że obecność w mediach spełnia kilka ważnych funkcji w działaniu firm i rozwoju produktów. Przede wszystkim zanim firma lub produkt pojawi się na łamach gazet, portali, w telewizji lub radiu prezesi, dyrektorzy zarządzający najczęściej:
Robią porządki organizacyjne.
Sprawdzają aktualność danych na stronach internetowych, odświeżają ich wygląd, realizują wdrożenia, które czekały na swój czas od dawna.
Mobilizują i motywują zespół.
Przykładają większą uwagę do ubioru, wizerunku pracowników, budynków, samochodów, wizytówek, punktualności, etc.
Dokonują zmian organizacyjnych w przepływie istotnych informacji i dokumentów.
Decydują między innymi, kto odpowiada, na jakie pytania, gdy zadzwoni dziennikarz.
Uaktualniają informacje na temat firmy.
Dane finansowe, produkty w folderach, broszury, etc.
Stają się świadomymi odbiorcami mediów.
Częściej śledzą aktualne wydarzenia dotyczące ich sektora biznesu oraz konkurencji w mediach, czytają dodatkowe artykuły branżowe, zaczynają prenumeratę czasopism branżowych.
Myślą lepiej o sobie, swoich pracownikach i swojej firmie.
Planują szerzej.
Działają odważniej.
To wszystko zanim jeszcze w mediach się pojawią.