Warning: Use of undefined constant E_NONE - assumed 'E_NONE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/gregstyczyns/ftp/mongajpr/lemonpr/_head.php on line 2
Lemon PR | agencja PR Bielsko-Biała, media relations, obsługa medialna, strategie PR, ePR | media pozytywni

Lemon PR Bielsko- Biała

O was

Nasi Klienci codziennie są w mediach ogólnopolskich.

O Was – drodzy Klienci, obecni i potencjalni.

Z naszych obserwacji wynika, że obecność w mediach spełnia kilka ważnych funkcji w działaniu firm i rozwoju produktów. Przede wszystkim zanim firma lub produkt pojawi się na łamach gazet, portali, w telewizji lub radiu prezesi, dyrektorzy zarządzający najczęściej:

Robią porządki organizacyjne.

Sprawdzają aktualność danych na stronach internetowych, odświeżają ich wygląd, realizują wdrożenia, które czekały na swój czas od dawna.

Mobilizują i motywują zespół.

Przykładają większą uwagę do ubioru, wizerunku pracowników, budynków, samochodów, wizytówek, punktualności, etc.

Dokonują zmian organizacyjnych w przepływie istotnych informacji i dokumentów.

Decydują między innymi, kto odpowiada, na jakie pytania, gdy zadzwoni dziennikarz.

Uaktualniają informacje na temat firmy.

Dane finansowe, produkty w folderach, broszury, etc.

Stają się świadomymi odbiorcami mediów.

Częściej śledzą aktualne wydarzenia dotyczące ich sektora biznesu oraz konkurencji w mediach, czytają dodatkowe artykuły branżowe, zaczynają prenumeratę czasopism branżowych.

Myślą lepiej o sobie, swoich pracownikach i swojej firmie.

Planują szerzej.

Działają odważniej.

To wszystko zanim jeszcze w mediach się pojawią.

Satysfakcja z obecności medialnej.

Następnym etapem jest satysfakcja z obecności medialnej i dzielenie się dobrą nowiną wśród pracowników, współpracowników, kontrahentów, partnerów biznesowych, rodziny, znajomych etc. To kapitalny moment na odświeżenie wizerunku – wszyscy patrzą na firmę w nowy sposób. Dodatkowo informacja o pojawieniach w mediach rozchodzi się szybko i szeroko nie tylko w mediach, ale kanałami społecznymi, facebook, maile, telefony, rozmowy bezpośrednie etc.

Ostatnim etapem jest dojrzałość medialna, w której firmy spodziewają się stałej obecności w mediach i przyzwyczajają się do niej. Świadomość bycia na świeczniku rodzi potrzebę odpowiedzialności informacyjnej, a to przekłada się na lepsze funkcjonowanie firm i ludzi. Lepszy obraz samych siebie zachęca również do podejmowania nowatorskich rozwiązań w branży, akcji społecznych, działań misyjnych, które sprawiają, że klienci i kontrahenci firm postrzegają ich, jako liderów. W konsekwencji firma zostaje zauważona przez większych klientów i zdobywa większe kontrakty.